Page 3 - Gaziantep Ticaret Borsası 2024-2027 Stratejik Plan
P. 3
Vizyonumuz: 2030 yılına kadar Ticaret Borsaları İşlem Hacmi sıralamasında ilk 3’te yer almak
Misyonumuz: Yeni nesil Borsacılık faaliyetleri ile üyelerinin rekabet ve ticari gücünü artırmak
Kalite Politikamız
TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN ISO 10002 Üye Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve T.O.B.B. Oda/Borsa
Akreditasyon Sistemi kapsamında;
• Paydaş memnuniyetini sağlamaya odaklı,
• Teknolojiyi her alanda kullanan,
• Mevzuatlara uygun çalışan,
• Sorumlu olduğu standartların uygulanabilir gerekliliklerini yerine getiren,
• Öz değerlendirmeler ve kıyaslamalarla kendini sürekli iyileştiren bir kurum olmaktır.
Mali Politikamız
5174 sayılı kanun çerçevesinde borsa gelirlerini artırarak, giderlerini meclis tarafından onaylanmış yasal bütçeye
uygun olarak gerçekleştirmek, Borsanın yatırımlarını en ideal şekilde değerlendirmek suretiyle mali büyümeyi
sağlamak, İş ve hizmet kalitesini düşürmeden minimum sarfiyatla, maksimum faydayı sağlamak,
Mali açıdan risk teşkil edecek olan hususları belirleyerek şeffaflık ve hesap verebilirlik prensipleri gereği periyodik
olarak gözden geçirip önleyici faaliyetler planlamaktır.
İnsan Kaynakları Politikamız
• Üyelerimize kaliteli hizmet sunmak amacıyla, çalışan memnuniyetini sürekli geliştirmek
• Çalışanları, Gaziantep Ticaret Borsası’nın Stratejik Plan ve Yıllık Çalışma Planı’nda belirlenen hedeflere
ulaşılmasını sağlayacak bilince kavuşturmak
• Kurumumuza, sorumluluk sahibi, eğitim seviyesi yüksek, değişime açık, girişimci, sonuç odaklı, kendisini
ve işini geliştirmeyi hedefleyen personeller kazandırmak
• Çalışanlarımızı, verilecek eğitimler ile Kuruma bağlı, sevgi ve saygı kültürü ile beslenen, motivasyonu
yüksek, ekip çalışmasını benimsemiş bireyler haline getirmek
• Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerinden maksimum fayda sağlamak için, çalışan öneri ve beklentilerini
dikkate almak suretiyle motivasyon ve performanslarını artıracak huzurlu, mutlu, adil, hakkaniyetli ve
değişen şartlara uygun bir çalışma ortamı sağlamak
• Çalışanlara dil, din ve ırk ayrımı yapmaksızın liyakat ve performansa dayalı fırsat eşitliği yaratmak.
• 6698 sayılı KVK Kanunu uyarınca Kişisel Verilerin hukuka uygun olarak korunması ve işlenmesinde tüm
idari ve teknik tedbirlere azami önem vermek.
Üye İlişkileri ve Şikayetleri Ele Alma Politikamız
• Kalite standartlarımızı daha ileri bir seviyeye taşıyıp üyelerimize hızlı ve kaliteli hizmet sunmak,
• Güler yüzlü hizmet sunarak, üye memnuniyetini ön planda tutmak,
• Üyelerimiz için lobicilik faaliyetlerini yürütmek,
• Üyelerin eğitim ihtiyaçlarını belirleyerek üyelerimize ve üyelerimizin çalışanlarına eğitimler düzenlemek,
• Üyelerimizden gelen sorunları belirleyerek; sorunlarına en kısa süre içerisinde çözüm önerileri bulmak
ve uygulamak,
• Üyelerimizin şikâyet, talep ve sorunlarını yasal zorunluluk ve kanunlara uyacak şekilde objektif ve tarafsız,
ön yargısız ve adil bir şekilde şeffaflık ve gizlilik esaslarına bağlı kalarak değerlendirmek ve çözüm önerileri
getirmek,
• Üye ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretebilmek,
• Üyelerimizin sosyal, ticari faaliyetlerine katkı sağlayacak faaliyetler yürütmek,
• Şikayetlerin, talep ve sorunların Borsamıza iletilmesinden çözümüne kadar her türlü kaynağı sağlamak.
3