Gaziantep Ticaret Borsası (GTB) üyelerine yönelik ‘Sosyal Kimlik ve Pazarlama Stratejileri “konulu seminer düzenledi.
Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Görevlisi Y. Doç. Dr. Hasan Aksoy tarafından verilen seminerde pazarlama stratejileri ve sosyal kimliklerin önemi hakkında katılımcılara bilgiler verildi.
GTB üyesi işletmelerin çalışan ve yöneticilerinin yoğun ilgi gösterdiği seminerde, GAÜN İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Görevlisi Y. Doç. Dr. Hasan Aksoy, günümüzde trendler, sosyal değişimler ve ürün fiyatlandırılmaları konusunda açıklamalarda bulundu.
Konuşmasında sosyal kimliğin önemine vurgu yapan Aksoy, " Sosyal kimlik radyo istasyonlarına benzer, kendimize en uygun frekansı bulana kadar bu istasyonları değiştirebiliriz" dedi.
Pazarlamanın, müşteri ilişkilerinin işletme amaçlarına ulaşmasını sağlayacak biçimde yönetilmesi olduğunu ifade eden Aksoy, pazar araştırmaların da dikkat edilmesi gereken hususlara da dikkat çekti.
Pazarlama ve fiyatlandırma üzerine dünyanın çeşitli ülkelerinde yapılan çalışmalarla ilgili bilgiler de aktaran Aksoy, seminerin son bölümünde ise katılımcıların sorularına yanıt verdi.