Yeni nesil Borsacılık faaliyetleri ile üyelerinin rekabet ve ticari gücünü artırmak.
2030 yılına kadar Ticaret Borsaları İşlem Hacmi sıralamasında ilk 3’te yer almak.
E-Birliktelik Kampanyası
Tarih: 16.04.2024 - Salı

Ticaret Bakanlığından Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’ne iletilen yazıda; 6/2/2023 tarihinde meydana gelen Kahramanmaraş merkezli depreme yönelik olarak Ticaret Bakanlığı İç Ticaret Genel Müdürlüğü ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği E-Ticaret Meclisi tarafından depremden etkilenen 11 ile (Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye, Şanlıurfa ve Elâzığ) destek olmak amacıyla "Elektronik Ticaretle Birlikte Çok Daha İyiye" (e-birliktelik) kampanyası başlatılması planlandığı bildirilmektedir. Kampanya kapsamında, bölgede yerleşik olan ve daha önce e-ticaret faaliyetinde bulunmayan esnaf ve tacirlere, alfabetik olarak sıralanan: Amazon Turkey Perakende Hizmetleri Ltd. Şti., Armut Teknoloji A.Ş., Çiçeksepeti İnternet Hizmetleri A.Ş., D-Market Elektronik Hizmetler ve Ticaret A.Ş. (Hepsiburada), Dijital Platform Gıda Hizmetleri A.Ş. (Migros), DSM Grup Danışmanlık İletişim ve Satış Ticaret A.Ş. (Trendyol), Getir Perakende Lojistik A.Ş., Küresel İnovasyon Elektronik Ticaret ve Bilişim Hiz. A.Ş. (Azall), PTTEM Teknoloji ve Elektronik Hizmetleri A.Ş.(PttAVM), Sahibinden Bilgi Teknolojileri Paz. ve Tic. A.Ş., Ticimax Bilişim Teknolojileri A.Ş., Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş., Vodafone Mall ve Elektronik Hizmetler A.Ş. ve Yemeksepeti Elektronik İletişim Perakende Gıda A.Ş. tarafından:

· 1 ila 3 ay düşük ya da komisyonsuz satış desteği,

· E-ticaret altyapı, reklam, pazarlama ve platformda görünürlük desteği,

· Bölgeye ait Coğrafi İşaretli Ürünlerin ihracatını kolaylaştırıcı çalışmalar,

· Hem esnaf ve tacirlere hem de esnaf ya da tacir olmayan dezavantajlı gruplara (ev hanımları, engelli bireyler gibi) e-ticaret eğitim desteği

· Mümkün mertebe ürün tedarikinin Bölgeden sağlanması gibi her bir şirket tarafından farklı desteklerin verilmesi, böylece, bölgede kalıcı bir e-ticaret potansiyeli yaratılarak, ticaretin canlandırılmasına katkı sağlanmasının hedeflendiği belirtilmektedir.

 

Kampanyaya katılmak isteyen esnafların söz konusu şirketlere başvurmaları gerekmektedir.

DİĞER HABERLER
TWİTTER TAKİP ET